Читання казки в сім'ї

казка

chitannja_kazki_v_sim-ji.docx

Як організувати заняття з дітьми

зан

jak_organizuvati_zanjattja_z_ditinoju-1.docx

Аутизм. Поради для батьків

аутизм

autizm.poradi_dlja_batkiv.docx

логопед

batkam_pro_normi_i_vidkhilennja_movlennevogo_rozvi.docx

Чому дитина мовчить?

ч

chomu_ditina_movchit.docx

Як розвивати фонематичний слух у дітей

ф

fonematichnij_slukh.docx

Дисграфія та її попередження

д

disgrafija_ta_jiji_poperedzhennja.docx

Порушення звуко-сладової структури мовлення. Шляхи подолання.

я

porushennja_zvuko-skladovoji_strukturi_movlennja.docx

Формування граматичної будови мовлення

Усвідомлення граматичних явищ мови відбувається у дошкільників на основі цілеспрямованого навчання, в процесі якого у них починає розвиватися чуття мови, здібність до узагальнення. Формування граматичної будови усного мовлення у цієї категорії дітей передбачає такі завдання:

1. Формування практичних навичок засвоєння морфологічної системи рідної мови (зміна за родами, числами, особами, часом).

2. Надання знань про деякі норми утворення форм слів – словотворення, формування практичних навичок утворення слів суфіксально-префіксальним способом.

3. Формування синтаксичної будови мови: навчання правильного узгодження слів у реченні, побудові різних типів речень і поєднанню їх у зв'язному тексті.

Граматика тісно пов'язана з іншими сторонами мовної системи: її звуковою будовою, лексикою (у сфері використання слів і у сфері словосполучень), а також з фразеологією. Важливим є співвідношення мовних одиниць – слів, словосполучень, речень, що відіграє значну роль у формуванні та вираженні думки.

Рух - основа розвитку. Знають усі. Але рух має бути точним, активним, правильним, чітким...Щоб так стало, до самого рухового акту підключається зорово - моторна координація, система кінестетичних сигналів, тонус м'язів тіла, стан рівноваги.. Нейросенсорні вправи стають незамінними помічниками в корекційній роботі логопеда.

ЗАГАЛЬНЕ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ — форма мовної аномалії, при якій у дитини з нормальним слухом і первинно збереженим інтелектом, виявляються несформованими всі компоненти мовної системи: (фонетика, лексика і граматика). Перший рівень ЗНМ — повна або майже повна відсутність словесних засобів спілкування у віці, коли у дітей, які розвиваються нормально, мовлення в основному є сформованим. Мовленнєві засоби спілкування у дітей значно обмежені. Другий рівень ЗНМ — мовленнєві можливості дітей значно зростають, спілкування вже здійснюється за допомогою достатньо постійних, хоч і дуже спотворених у фонетичному і граматичному відношенні, мовленнєвих засобів.Третій рівень ЗНМ — наявність розгорнутого фразового мовлення з частковим лексико-граматичним і фонетико-фонематичним недорозвиненням. Самостійне спілкування дітей продовжує залишатися утрудненим і обмежене знайомими ситуаціями.

логопед

НАПРЯМКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ЗНМ

  • Розвиток всіх видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письма
  • Формування фонетико-фонематичної, лексико-граматичної сторін мови, із зв’язного мовлення
  • Формування комунікативних умінь
  • Розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики
  • Вироблення навичок свідомого сприймання та розуміння зверненого мовлення
  • Розвиток просодики (темп, ритм, тембр, сила голосу, інтонування, емоційність тощо)
  • Розвиток психічних процесів (увага, пам’ять, мислення, уява тощо)
  • Подолання порушень усного і писемного мовлення

МИ - переможці!!! Кабінет логопеда - найкращий в Україні!

Ігри з піском — це простий і приємний спосіб розкриття таємниць дитячих душ та розвитку творчих здібностей дошкільників. Сучасні практичні психологи доволі часто вдаються до пісочної терапії, оскільки вона має такі переваги: простота у застосуванні доступність необхідного обладнання можливість проводити ігри з піском надворі та у груповій кімнаті в пісочниці. Як психорозвивальний і психокорекційний метод вона дає змогу розв’язати широкий спектр завдань щодо психічного розвитку дошкільника. Пісочну терапію можуть застосовувати лише фахівці. А от окремі її елементи можуть використати і батьки для збагачення внутрішнього світу й активізації пізнавального розвитку дітей.

Зацікавити дитину легко!

Перетворити звичайне на цікаве і веселе теж дуже легко! Математичний планшет (геоборд) – це багатофункціональна геометрична дошка для конструювання плоских зображень. ... В процесі гри з геобордом дитина засвоює такі непрості геометричні поняття як форма, розмір, симетрія, вчиться робити лабіринти, «писати» гумками своє ім'я, відпрацьовує навички рахування і т. д. Геометрична мозаїка – нескінченний політ фантазій і розвиток зв’язного мовлення тощо. Конструктор «Веселі палички» - створюй свої картини.

вз