Планування та організація художньо-продуктивного образотворення з дошкільнятами

15.10.2024 року методистом КУ ЦПРПП Тетяною КІВАЄВОЮ для педагогів закладу був проведений практикум «Планування та організація художньо-продуктивного образотворення з дошкільнятами». Педагоги отримали відповіді на запитання: як формувати мистецько-творчу компетентність дошкільника; які педагогічні інструменти застосувати для ознайомлення дітей із творами живопису; чи варто використовувати в освітньому процесі картини, згенеровані штучним інтелектом?

Тетяна Володимирівна зосередила увагу на компетентнісній та особистісно орієнтованій педагогічних технологіях образотворчої діяльності; занятті як особливої форми спілкування вихователів з дітьми; методах педагогічного супроводження образотворення дошкільнят. Споглядання творів живопису, виконання творчих вправ мотивували учасників до пошуку ефективних інструментів створення художніх образів і змістового наповнення мистецьких спілкувань.

Під час рефлексії педагоги дійшли висновку: власні ідеї зображення малюнка, ознайомлення з творчістю митців, визнання права дитини на вибір способу пізнання та зображення світу є підґрунтям для формування мистецької компетентності дошкільнят. Цікаво. Насичено. Плідно. Так охарактеризували педагоги роботу практикуму.

Submenu
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування