Про стан роботи в ЗДО №5 «Золота рибка» щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» за підсумками 2023 року

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», наказу по ЗДО №5 «Золота рибка» від 04.01.223 №06/о/д «Про заходи щодо виконання Закону України «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Класифікатора звернень громадян затверджених наказом від 03.01.2019 № 6. Відповідно до затвердженого наказом по ЗДО №5 «Золота рибка» графіком прийому громадян у закладі організована та проводиться робота з даного напрямку. У закладі наявна необхідна нормативна база з питання звернень громадян, ведеться журнал реєстрації звернень, розроблений графік особистого прийому.

За 12 місяців 2023 року до закладу не надійшло жодного звернення у порівнянні з відповідним періодом 2022 року показник не змінився.

На особистому прийомі громадян протягом 2023 року не надійшло жодного звернення.

Accessibility menu
Contrast settings
Font size
Letter spacing
Line height
Obrazki
Font
Reset the settings