Звіт про стан роботи в ЗДО №5 «Золота рибка» щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» за підсумками 2024 року
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», наказів по ЗДО №5 «Золота рибка» від 04.01.23 №06/о/д «Про заходи щодо виконання Закону України «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», від 30.10.2023 № 74/о/д « Про внесення змін до наказу від 04.01.2023 № 06 –о/д «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», від 08.05.2024 №29/о/д «Про внесення змін до наказу від 30.10.2023 №74/о/д «Про внесення змін до наказу від 04.01.2023 № 06 –о/д «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Класифікатора звернень громадян затверджених наказом від 03.01.2019 № 6. Відповідно до затвердженого наказом по ЗДО №5 «Золота рибка» графіком прийому громадян у закладі організована та проводиться робота з даного напрямку. У закладі наявна необхідна нормативна база з питання звернень громадян, ведеться журнал реєстрації звернень, розроблений графік особистого прийому.
За 12 місяців 2024 року до закладу не надійшло жодного звернення, у порівнянні з відповідним періодом 2023 року показник не змінився.
На особистому прийомі громадян протягом 2024 року не надійшло жодного звернення.